[Square] Chisel Party?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Středa Listopad 22 17:12:08 CET 2006

Jessica Jayne Maertin wrote:
> Kona se Chisel Party s PACem tento vikend? Chceme s Maruskou prijet a
> nepodarilo se nam zaregistrovat Prosime o informaci, diky,

   Ano, Chisel + PAC se kona tak, jak bylo planovano.

   V tuto chvili uz muzu rict, ze s pravdepodobnosti hranicici s
jistotou (vic si netroufnu tvrdit, dochazi mi toner, a toho tisku jeste
chybi docela dost) bude i pro kazdeho ZOOM, jak bylo slibeno. Temer
jiste ale uz je, ze predchozi cisla ve vytistene podobe zde nebudou -
inteligentni jedinci jiste vytusi z predchozich radku duvod. Je mi to
lito, ale nic s tim nenadelam.