[Square] Diky za Chisel+PAC!

Tomas Machalik doug na square.cz
Úterý Listopad 28 02:30:30 CET 2006

Ahoj,

rad bych se pripojil k dikum za minuly vikend. V prvni rade bych rad
podekoval Milovi a ostatnim organizatorum akci PAC za to, ze se rozhodli
vzit pod sva kridla i Chisel Student Party. Myslim, ze organizaci zvladli
vyborne a pocet ucastniku je nezaskocil. Specialni diky patri Lence a
jejimu tymu za bufet, zejmena spenatove palacinky :-=)

Rad bych podekoval i callerum a ucitelum, kteri se podileli na tanecnim
programu a prispeli tak k jeho pestrosti a ke spokojenosti tanecniku.
Skvelym doplnkem byla sobotni ukazka v podani tanecni skupiny Calipso.

Nejdulezitejsimi na kazde akci jsou vsak tanecnici - zde se jich seslo
priblizne 115. Jsem rad, ze zajem o zlepsovani svych tanecnich schopnosti
ma takove mnozstvi tanecniku - a zejmena v programech EB a B byly rozdily
ve "vykonnosti" mezi patkem a nedeli opravdu markantni.

Doufam, ze se zase nekdy nekde potkame (snad se mi do te doby podari najet
zpet na normalni casovy rezim :-=)).

Mejte se hezky,

 					Tomas "Doug" Machalik