[Square] fotky z PACky

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Listopad 28 10:31:21 CET 2006

h.malcova na o2active.cz wrote:

> A díky Heartovi za výtisk ZOOMu.

   Rado se stalo. Jsem rad, ze o ZOOM byl zajem takovy, jaky byl - ze
stovky vytisktenych ZOOMu mi jich zustalo necelych dvacet. Budu doufat,
ze ostatni se rozebraly a byly precteny, tedy ze neslouzily nekde jako
podlozka pod kymacejici se stul a podobne.
   Mohlo by se zdat, ze jsem konecne nasel idealni metodu distribuce
ZOOMu. Ale neni tomu tak; cilem teto akce bylo predevsim zvysit povedomi
o tom, ze tu neco jako ZOOM je.
   Tento zpusob distribuce se ale nestane standardem. Jednak by se mohli
poradatele zacit hadat o to, na ktere akci ZOOM bude :-), ale hlavne
kvuli nechutne narocnosti tohoto postupu. Casove, organizacni, i financni.

   Vyslovne proto upozornuji na skutecnost, ze ZOOM takto do budoucna
NEBUDE siren. Pokud o nej nekdo ma zajem, je vhodne na tuto skutecnost
upozornit a predat mi i prislusnou sumu - jinak receno predplatit si ho.

   Volne dostupne exemplare budou vyhrazeny pouze pro autory clanku.