[Square] Prihlasky na obed - PACka 9-8.10.

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Říjen 3 19:56:27 CEST 2006

Dekuji vsem za kvalitni a pritom neplacenou reklamu :-))
Presto by ale bylo lepsi se na sobotni obed nehlasit do
konference, ale na adresu, kterou Lenka uvedla.
Ta adresa je: lenka.matejickova na centrum.cz

Dale bych chtel pozadat vsechny, kdo se chteji akce zucastnit,
aby se prihlasili na Lariatich strankach. Adresa je www.lariat.cz,
prihlasit se je mozne v sekci Vybrane tanecni akce, v prehledu
akci je to hned ta prvni. V prihlasovacim formulari se sice vyskytla
drobna chyba, ale ta je uz odstranena. Tech priblizne 10 lidi,
co se mi dnes prihlasilo mailem sice vedu v patrnosti, ale preci
jenom by bylo lepsi mit prihlasene nejak pohromade. Dale bych
chtel pozadat nove se prihlasujici, aby na sebe uvadeli kontakt -
budto telefon, nebo mailovou adresu. Zneuziti se bat nemusite,
tyto kontakty jsou viditelne jen pro me a Davida a pokud si
zapamatujete heslo, ktere se vam pri ulozeni vygeneruje, pak
jeste pro Vas. Nikdo jiny do toho pristup nema.
Uvedeni kontaktu Vam zajisti, ze vsechny pripadne zmeny, ktere
by nastaly (pripadna havarie skoly a presun jinam), vam automaticky
dame na vedomi prave na uvedeny kontakt. I kdyz uz je nejaka zmena
nepravdepodobna, porad je lepsi ten kontakt uvest. Jak se rika,
nahoda je blbec.

Pokud vahate, zda se akce zucastnit, vemte v potaz to, ze vyuka
programu Mainstream je v soucasne dobe docela vzacnosti. Dalsi
vyuku Mainstreamu asi v dohledne dobe delat nebudeme a nevim ani
o nikom jinem, kdo by ji delal.
Pokud se jedna o ostatni programy, ty jsou procvicovaci.
Rad bych upozornil na to, ze se celkove nejedna v pravem smyslu
o standardni tanecni akci - toto je akce, kde mate moznost si
zatancovat i to, co na jinych akcich obvykle nebyva a predevsim
si vse poradne procvicit a zvysit sve tanecni schopnosti.

Miloslav Maly