[Square] Zmena terminu?

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Pátek Říjen 13 10:29:32 CEST 2006

Zdravim,mam v kalendare oznaceno, ze Chisel/PAC se bude konat vikend 17.-19.11. a ted pises, ze 24.-26.11. Pokud je to tak, byla bych rada, nebot termin 17.-19.11. mam casovy konflikt s jinou akci. Zaregistrovana na strane Lariat jsem zatim jen jako permanentni zajemkyne o MS a PLUS nalejvarnach...Jessica