[Square] student party

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Říjen 13 18:33:36 CEST 2006

Hron Petr 120110 wrote:
> Zda se letos bude konat student party bohuzel nevim,

   Ano, bude. Chisel Student party bude stejne jako loni spojena s PAC
nalejvarnou, a vytvori tak akci, ktera co do poctu SD levelu u nas nema
konkurenci: od Elementary Basicu po C2.

   Tady si proste musi vybrat kazdy (no, az na tech par vyjimek, pro
ktere je C2 nizkym levelem, ze).

   Mimochodem, pri teto prilezitosti bych rad vypustil na svet zvlastni
vydani (no dobra - opozdene normalni vydani) ZOOMu, ktere by podle mych
predstav mel dostat KAZDY UCASTNIK AKCE.
   V souvislosti s tim bych rad poprosil vsechny, kdo maji pocit, ze by
mohli necim do tohoto cisla prispet (uvahy, povidani o SD a spol.
obecne, historie akci, ale taky flyery na dalsi akce), aby se mi co
nejdrive ozvali na mail zoom na dostavnik.com, abych mel predstavu, s cim
muzu pocitat, a co zbude na me. Ti, krere jsem uz o nejaky clanek
pozadal separatne (nebo to jeste udelam) maji samozrejme volne pole
pusobnosti k tomu, aby se rozleteli i dal :-)))

   Jo, a abych nezapomel: termin akce je 24. - 26.11.2006, a uzaverka
pripadnych prispevku do ZOOMu o dva tydny driv, tedy 11. 11. (po dohode
lze o kousek posunout).