[Square] Liberec Special

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Čtvrtek Říjen 26 14:05:44 CEST 2006

Zdravim a ptam se:
Zminila jsem kamosce o tom, ze bych chtela tento rok do Liberce na Special, kde jsem jeste nikdy nebyla a vzhledem k tomu, ze tancim maximalne PLUS, v kterem jsem vlastne jeste studentkou, tak jeji nazor byl, ze bych se na Libereckem speslu moc nezatancila, ale ja mam za to, ze tam bude dokonce i MS a round. Kdo me poradi? Nebot z Olomouce je to skutecne docela daleko...

Hledala jsem flayer, protoze jsem si domnivala, ze jsem ho bud uz dostala pres Akce.cz nebo vzala sebou od nejake akce, ale nemohu ho najit, ani se mi nepodarilo najit webstranky od klubu v Liberci.

Tesim se na odpoved a preji hezky den, Jessica