[Square] student party

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pátek Říjen 27 12:16:39 CEST 2006

Toz spojim dve odpovedi, at tu konferenci neprehltime:

ODPOVED MILOVI:

> Ano, mas pravdu. Ale na Tve odpovedi me vadi jedna vec
> - takovy ten lehce destruktivni pristup, ktery se s
> Tebou tahne po celou tu dobu, co Te znam a ktery nase
> tancovani obcas i negativne ovlivnil.

Tak destruktivni pristup rikas? A tahne se celou dobu a s negativnimi
ovlivnenimi? No vidis, ja si neco podobneho myslim o podstatne casti tveho
fungovani ve SD. Jestli to nebude tim, ze kazdy mame a v prubehu let jsme
meli ruzne nazory na to co je spravne a potrebne. Nicmene... nechci se tu
hadat a predhanet v predvadeni zasluh - to opravdu nemam zapotrebi. Myslim
ze kdo si pamatuje a podiva se do historie tak vi, ze pro Square Dance v
nasich krajich jsem udelal vic nez drtiva vetsina ostatnich. Muzes mi rict,
ze v poslednich letech nedelam nic - a budes mit skoro pravdu. Duvodu je
nekolik a nemyslim ze je potreba je tu rozebirat, ani ze by nejak souvisely
s tematem.

Mimochodem, precetl jsi si ten muj mail cely? Vceten toho ":-)))))"? Cekal
bych ze vtip pochopis. Mival jsi ruzne vady charakteru, ale suchar jsi
nebejval.

ODPOVED PETROVI

> 1) Neusetri - stejne se to tam objevi. Minimalne pro ty, kdo na
> konferenci nejsou. Navic v elektronickem tvaru to jen tezko nekomu dodam
> jako pridavek k badgi na akci.
>
> 2) A co ty, kdy si od tebe budeme moci neco precist v ZOOMu?
>
>  PD.

Ode mne? Az usoudim, ze psani pro Zoom ma smysl, az usoudim ze mam o cem
bych do nej psal, pak uricite. V tuto chvili ja osobne v existenci ZOOMu
nevidim jiny smysl, nez ze to snad pro tebe je dobra zabava a naplneni casu.
Takze radeji pisu clanky jinam, kde to podle mne smysl ma. Sice to neni o
Square Dance, ale co na tom? Je to pro zmenu zabava pro mne.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz