[Square] [Akce] Liberecky Special Special

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Úterý Říjen 31 10:20:33 CET 2006

Dekuji za varovani o pocasi. Predpokladam, ze se nemuze stat, jak se mi ted stalo v nedeli v ValMezu, ze bych prijela a na miste zjistila, ze je akce zrusena, ze ne? Anebo mam organizatorum pro jistotu poskytnout na sebe cislo na mobil?Jessica