[Square] Mimořádný RD klubový večer Grasshoppers se zahraničními hosty

Hosenseidl Pavel p.hosenseidl na optimalcompany.com
Pondělí Září 4 14:11:59 CEST 2006

Tímto zvu všechny zájemce na mimořádný klubový večer klubu Grasshoppers se speciálními hosty, Billem a Olgou Cibulovými z Montreal Melody Mixers - Canada, kteří jsou náhodou tento víkend v Praze a nabídli se že nás něco naučí.
Pro bližší přiblížení, Cibulovi jsou jedni z významných kanadských cuerů a choreografů, kluboví cueři klubu Montreal Melody Mixers. U nás (co já vím) se zatím tancuje Hey Mambo (učil jsem na květnové Bytíšce v Lažánkách) a Foggy dew (učil jsem na Rainbow 2006). Zde budou učit opět svoji choreografii, pravděpodobně Merengue.
Mimořádný klubový večer se koná  v sobotu 16.9.2006, Tančí se na obvyklém místě (Stanice mladých techniků, pod Juliskou 2a, Praha 6) od 14:00 do 22:00, vyučovaná phase IV-V. Cuerují a učí (mimo hosty) kluboví cueři, tj. moje maličkost a Josef "Body" Cisárik.
Pro členy klubu zdarma, ostatní vložné 50Kč.

Více informací na stránkách klubu  http://grasshoppers.hpnet.cz/  v záložce akce.

PS: Pro členy klubu travel 2 - omlouvám se za narušení vašeho původně plánovaného víkendového programu, ale protože Cibulovi jsou v Praze pouze  týden..... nešlo jinak.

Pavel HOP Hosenseidl
vedoucí RDC klubu Grasshoppers
při Stanici techniků DDM hl. m. Prahy

mail: hop_hop na centrum.cz