[Square] Bude Convention?

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Duben 15 10:32:37 CEST 2007

Hallo Hallo, Ostravo - dnes ne uz cerna, spise prijemne zelena - dostavam dotazy a tak mam dotaz:

BUDE CONVENTION?

Mel jsem v posledni dobe nekolik dotazu ohledne CS.Convention. Odpovidal jsem v duchu flyeru, ktery je v poslednim vydani Bulletinu, ze bude, s udanim nejvhodnejsich tras ( z Berlina a vubec ze severu Nemecka pres Polsko po A4-S45, ze stredu kollem Ffm pres Nuernberg-Prahu po A6-D5-D1-R46-R35-R48-SS58 a z jihu pres Wien po B7-B47-SS55-R35-R48-SS58).

Dnes jsem po upozorneni, ze na SD konferenci neexistuje obvykla diskuze kolem Convention, zacal mit pochybnosti, jestli konam dobre a nemysifikuju SD-lid nemecky.

Toz mne zbavte nejistoty, prosim, at se nedopoustim hrichu lhani a nemam pak vycitky svedomi.

Pokud se Convention kona, vyjedu z Frankfurtu v patek rano, stavim se v Praze u Heleny nalozit par veci do SD-Shopu a pojedu dal do Ostravy s tim, ze budu mit nejake volne misto v aute, cimz se ta ohromna vzdalenost Praha-OV pro par lidicek muze sice ne zkratit, ale virtuelne zmensit.

To see you in a Square!

P.S.: Byl bych rad, kdyby se mi ozval tanecnik (tanci mysli C level), se kterym jsem se domlouval na posledni PAC zac. brezna, ze by mi za tydenni pobyt ve Ffm s tancovanim privedl k rozumu muj jankovity computer. Diky.

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach
Tel.: 0049-69-81 84 85