[Square] fotky z Convention

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Duben 23 08:04:30 CEST 2007

Sice jsem mela "az" 42, ale na tech dalsich 40 cekat tedy nehodlam.Souhlasim s udelenou pochvalou. Bylo to velmi dobre zorganizovane, fantasticky vyber tanecnich moznosti, spousta mista na spani, dobre jidlo a skveli lide, co vic si prat? Kdyby hala c. 1 chtela trochu popojit k tem ostatnim, tak bych se tedy nezlobila, neb jsem zrejme nachodila vic na chodbach, nez v halach, ale to uz je jen maly detail. Ze strany nasich nemeckych pratel jsem slysela malou vytku na to, ze by je treba take zajimal ten zaver, vycet statistik a tak, jenze vsechno bylo receno jen cesky. Jeste ze umeli trochu anglicky, jinak bych jim to ani ja neprelozila. Ale celkovy dojem byl i z jejich strany dobry. Diky vsem za milou atmosferu.
Gabi