[Square] Convention

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Duben 26 08:12:28 CEST 2007

Convention se povedla, organizatorum skladam
velkou poklonu a dik.

Neda mi to, abych nereagoval na jednu vec -
tou je country hala. Jsem rad, ze se tato
hala usporadala a za velmi zajimavou povazuji
skutecnost, ze pocet tanecniku v teto hale
byl velmi vysoky. Za velice prinosne povazuji,
ze se country tance stavaji trvalou soucasti
Convention, cimz se tato akce dostava
do povedomi nejen SD/RD komunity. V jistem smyslu
to poslouzi i jako reklama nasim aktivitam a mozna
by to po urcite dobe mohlo privest do nasich
SD/RD rad nove tvare. Doufam, ze organizatori
pristich Convention budou v tomto trendu pokracovat.

Na Open air jsem zvedave pozoroval prihlizejici.
Velmi me pobavili tri prihlizejici opili bezdomovci,
kteri se me zeptali, zda dostanou parky :-))
Zklamal jsem je, poslal jsem je na travu, ktera
je jiz dostatecne vzrostla, zelena a stavnata.

Na www.lariat.cz je ve fotogalerii k nahlednuti par
fotek. Treba se tam nekdo najdete.