[Square] Convention

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pátek Duben 27 10:45:39 CEST 2007

No prave, vetsina lidi nema zaludek na to, aby se nekam zacala cpat, nebo poucovat ostatni, ze by si taky mohli jit sednout. Ja bych to dokonce povazovala za neomalene a presto ze jsem tlamicka nevymachana, tohle bych si rici nedovolila. Takhle fungovala na PACce treba tzv. "sedici ctverylka". Dotycni nejen ze zustali ve ctverylce, ale jeste si na to prinesli zidle, aby je nebolely nozicky. A to uz je tedy pratele opravdu vrchol! Pristihla jsem se, ze to pak je nakazlive a i ja zacinam uvazovat, jestli kdyz v te ctverylce nahodou stojim, mam odchazet, protoze hrozi, ze se tam uz pak zase nedostanu. Jestli tak uvazuji vsichni, tak to nemuze dobre dopadnout. Ale verim ze vetsina squaroveho naroda je na teto konferenci, takze kdo to tu ctete, prosim, abychom se snazili tento problem spolecne resit.
Gabi