[Square] Convention

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pátek Duben 27 13:01:35 CEST 2007

Osobne si myslim ze do A1 jsem spis tim elementem tahajicim
a jelikoz v A2 se vuibec necitim, tak si na ni stoupnu
opravdu, ale opravdu jen v pripade ze zrovna jeden chybi.
Nastesti pro ostatni se to zatim na akci nestalo .-)

Nicmene treba ted na Convention jsem zazil hodinovou hruzu
na A1 kdy stale stejny tanecnik neustale doplnoval "mou"
ctverylku kterou na danem levelu bezne rozpadaval na
figurach trade 1 a 1/2 ci left swing thru z boxu. Osobne
pochopim, ze mene zkuseny tanecnik A1 si stoupne na A1
protoze nekde si to musi vytancovat, predpokladam ale ze
tento tanecnik bude na A1 znat dobre zakladni bejzikove figury.
Pyro