[Square] C2007

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pátek Duben 27 22:31:00 CEST 2007

   Nejprve mi dovolte, abych se i ja pridal do rady dekovatelu za C2007.
Dekuji tem, kdo pro nas toto misto vybrali. Dekuji tem, kdo z normalni
skoly udelali skolu tanecni. Dekuji vsem, kdo se o nas starali po celou
dobu akce - pracanti sedici v registraci, v bufetu, i ti "neviditelni",
kteri se projevovali jenom vcasnou likvidaci hrozicich problemu. Rad
bych zaslal sve diky i pracovnikum skoly, kteri s nami meli praci navic.

   Omlouvam se za zpozdeni sve reakce zpusobene ne uplne jednoduchym
pripojenim, kterym pres tyden disponuju, snad to nevadi.

   Ale rad bych i zareagoval na nektere poznamky, ktere zde zaznely:

FrankVlcek na seznam.cz wrote:

> MINUSY - obecně:
> Ukončení Grand March společným basic - tipem chybělo

   A proc zrovna Basicovym tipem? Proc ne RD tipem faze II nebo country
taneckem? Zvyklost rika, ze se pouziva takovy typ tance, ke kteremu se
mohou pridat vsichni pritomni. Ale takovy typ neexistoval. Proto se
organizatori rozhodli (podle me zcela spravne) tento tip nezaradit.

   A i z jineho hlediska je to mozne: pro GM bez tanecku existuje
precedens: na Convention 2004 v Tisnove se taky netancovalo.

Marie Masaříková wrote:

>    Takže mě napadlo, zda by nebylo dobré dát na konvenci i malý blok
> pro ty, kteří by si square chtěli zkusit poprvé?

   Ten byl predloni - tusim ze ho calleroval Slamak. Nejak jsem neslysel
o tom, ze by ho nekdo nejak hodnotil. Mozna by to nebylo od veci - bylo
to k necemu? Prisel tam nekdo nebo se caller snazil nebat prazdneho salu?

   Tady si dovolim malou odbocku a hnusnou uvahu: vzhledem ke zvykum
naseho SD chvalit vsechno, za co se chvalit da (coz je jiste v poradku a
spravne), ale mlcet o vsem negativnim (coz je zcela v neporadku a podle
me nespravne), mam tendenci absenci chvaly vnimat jako priznani fiaska.
Touto optikou nazirano, absence informaci o Intru do SD by me vedla k
tomu, ze bych ho take nezaradil.