[Square] Z Hannoveru ...

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Úterý Srpen 28 09:11:43 CEST 2007

Ahoj Jirko,

posli mi asi tak dvacku flyeru na dole uvedenou adresu nebo na adresu:

Frantisek Vlcek
Techlovska 1086  /"e" je s hackem/
CZ-76312 Vizovice

Nebo je privez na Valassky skrpal na Vsetin.

Budu je rizdavat, az budu od rijna v Off.

Mej se fajn

Frantisek

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8