[Square] PAC leden

Miloslav Malý mm na chello.cz
Pondělí Prosinec 17 22:10:09 CET 2007

Misto konani: Dolni Brezany, Na vršku 290.

Jedna se o Zakladni skolu http://www.zsdb.cz/index.htm.

Mapa: http://www.mapy.cz/#st=s@sss=1@ssq=id%3Apremise%20356876

Miloslav Maly

OK, rekne mi nekdo alespon adresu, abych si mohla najit, jak se tam leze?
Mozna ze tam neni vice ZS, ale pro jistotu prosim, ja zabloudim i kolem
baraku...

  dik

  Gabi

  > Od: mm na chello.cz
  > Komu: <square na square.cz>
  > Datum: 16.12.2007 13:39
  > Předmět: [Square] PAC leden
  >
  >Pripominam, ze se blizi dalsi PAC - termin akce
  >je 4.-6.1.2008. Zajemcum o tuto akci bych chtel pripomenout, ze cena je
250 Kc pro prihlasene do 2.1.2008, pozdeji prihlaseni a neprihlaseni budou
platit 350 Kc. Duvodem tohoto opatreni je
  >pozadavek skoly nahlasit predem pocet ucastniku.
  >Doufam, ze 100 Kc navic je dostatecnym motivem
  >pro vcasne prihlaseni, aby rozdil mezi nahlasenym a skutecnym poctem
tanecniku byl co nejmensi.

  >Dale bych chtel upozornit na to, ze se akce kona
  >v ZS Dolni Brezany. Na strankach Lariatu je
  >napsano jen strohe: skola, v oficialnim SD kalendari je: misto bude
upresneno. Duvodem toho je snaha vyhnout se kontaktu s nekterymi nezadoucimi
organizacemi, ktere obcas prohlizeji stranky klubu.