[Square] [Akce] iPAC 2007

Valková Miloslava MiValkova na csas.cz
Pátek Únor 16 09:34:09 CET 2007

Ahoj Tomáši,

ten iPAC je super. Asi teda pojedu, když takhle lákáš. Ty pojedeš autem nebo jak to plánuješ???

A jak budeme spát???:)

Napiš mi prosím, kdy je to tancování na tom Slavkově - nebo Zátoni. Nějak jsem to nakonec přeslechla.

A ještě k tomu Brandlínu. Já jsem se na to koukala, myslíš, že by se tam třeba dalo objednat jídlo rovnou předem? Já jsem z těch stránek pochopila, že asi jo. Neví Ivča o tom něco? Moc se nám nechce klohnit každej den jídlo.

Zdraví vás Miluška

________________________________

From: akce-bounces na square.cz [mailto:akce-bounces na square.cz] On Behalf Of Tomáš Mrkvička
Sent: Thursday, February 15, 2007 7:18 PM
To: akce na square.cz
Subject: [Akce] iPAC 2007

iPAC 2007 ipac2007.com <http://www.ipac2007.com/>

International Plus, Advanced and Chalange Convention (20. - 22. 7. 2007) je jedna z nejlepších akcí, kterou můžeš navštívit. Tancovaní v 8 halách, 21 hodin plusu na špičkové světové callery atd.

Předregistrační cena: 30 EUR - musí být zaplacena v hotovosti do 30.6. 2007 Tomáši Mrkvičkovi (mrkvicka na pf.jcu.cz <mailto:mrkvicka na pf.jcu.cz> ). Budu přítomen na Rainbow, kde bude také nejjednošší zaplatit. Další možnost je zaplatit 880 Kč na účet 1420339013/0800. Zaplatíte-li takto, napište mi o tom e-mail, abych Vás mohl zaregistrovat.

Tomáš Mrkvička