[Square] Traktor Dance

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Únor 22 06:50:40 CET 2007

Perfektni Pyro, uz jsem to poslal nekterym svym
kamaradum z countryovych skupin. Aniz bych je
upozornil o co se jedna, napsal jsem jim, ze by
to mohla byt pro ne perfektni inspirace pro
jejich pristi verejna pristoupeni. Dokonce
mam pocit, ze kdyby se zadni kola kola serizly
do tvaru matice, vzniklo by z toho perfektni
cloggingove show.

Miloslav Maly