[Square] RE : [Akce] Pozvanka do Trebone

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Únor 27 12:53:45 CET 2007

Kalendar akci na strankach bellsu je odkaz na oficialni stranky
asociace, tedy to co dela Lemming. Pokud to tam neni, tak to tam asi
nikdo nedal :-) za to bohuzel nemuzu ale i tak se Ti omlouvam. v Treboni
se stejne potkame .-)
Pyro-Bells