[Square] PAC

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Pátek Leden 12 05:21:22 CET 2007

> Od:  <FrankVlcek at seznam.cz>
> Předmět: [Square] PAC
> Datum: 11.1.2007 01:15:14
> V druhe hale jsem tancil MS jen jednou, (coincidence s A1) na rakouskeho callera
> – jmeno si nepamatuju – a byl to dobry tanec, coz se o Plusu tamtez rict neda.
> Do ctverylky, ktera by se aspon jednou za cely tip nerozpadla, jsem se dostal
> snad jednou. Bylo to definovano jako procvicovani, ale trpelivy Vlada byl obcas
> nucen zmenit zadani na vyuku. V nedeli byla ale uroven prece jen o poznani
> lepsi.

  *to by si Frantisku musel tancit Plus na A1, aby se ti ctverylka nerozpadla.

   Myslim si, ze MS se nerozpadal proto, ze jen MS tancili jen 1 az 3 lidi, ostatni se snazili  Plus procvicovat, nebo aspon hledat v pameti, na co si po mesici vzpomenou....
      Obcas jsem slysela narazky na nekoho, ze to kazi.... a lidi se snazili s dotycnym nejit do ctverylky,
  ale... v dalsim typu se rozpadli i bez toho dotycneho - takze jen v nem chyba nebyla.

     spise v tom, ze to zatim umime spise tak, ze kdyz to ostatni tanci dobre, tak to nepletem,
     ale kdyz ne... tak se rozpadame casteji.
   Bylo hned poznat, kdyz lidi, co se ucili A 1 si prisli k nam odpocinout, ci zdvihnout sebevedomi -
                           a delali tak andely,ze...
    Proto  ocenuji PACku, ze umoznuje tohle michani tech zkusenejsich i zacatecniku
                    mej se hezky
                                  m*