[Square] Prihlasovani na obed - PAC v unoru

Lenka Hamplova lenka.hamplova na gmail.com
Pondělí Leden 22 13:20:44 CET 2007

Ahoj vsichni,

tak se blizi dalsi PAC (2.-4.2. v Petrovicich). I tentokrat budou v sobotu k
obedu dve jidla: pro vegetariany zeleninove rizoto a pro masozravce veprove
na paprice s testovinami. Az se mi budete prihlasovat (mail:
lenka.hamplova na gmail.com), prosim nezapomente mi napsat, jestli jste
masozravec nebo vegetarian. :) Posledni moznost prihlaseni na obed je ve
stredu 31.1. o pulnoci. Minule se docela ocvedcilo, kdyz si kazdy vzal svuj
hrnicek.

Jako minule i tentokrat bude skolka.

Budu se na Vas tesit na PAC

Lenka Hamplova