[Square] Linové kurzy a tancování o prázdninách

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Červenec 24 14:34:51 CEST 2007

No jelikoz muj nazor na jisty "mlyn" je vseobecne znamy jen si priliju.
Vybrat nemale vstupne na akci, kde vyucujici az na nekolik par vyjimek
:o)) i vystupujici si mnohdy plati i vstupne to zas tak vsude neuvidite
.-) Pritom my delame akci na jine vesnicce pro ty co maji chut prijet a
to zadarmo...
Pyrotechnik