[Square] Linové kurzy a tancování o prázdninách

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Červenec 24 17:18:40 CEST 2007

Hanko, ber to pozitivne. Ted si muzes udelat propagacni materialy,
ve kterych muzes smele napsat, ze jsi byla lektorkou na Americkem
tydnu na Siklovo mlyne. Jen se podivej na nektere akce na stolek
s letaky, jak se dela sebepropagace :-)).

Mila