[Square] Zitra Viden a Don Moger

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Červenec 26 14:55:02 CEST 2007

Scobak wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> Don Moger, ktery byl v utery u CF, calleruje zitra ve Vidni. Od 18:30, na
> Backerstrasse 16 (standardni tanecni misto). Mainstream, plus, vstup volny.
> Heart hlasi, ze ma z Brna zrejme jeste nejake volne misto :).
>
> Jirka Scobak

   Podle nejnovejsich vyzkumu provadenych spolecne kosmonauty na
vesmirne stanici ISS, pracovniky Neviditelne univerzity (velky prulom do
vyzkumu vnesl zejmena knihovnik svym prevratnym referatem, ktery v
nezkracene verzi znel: "Oook") a zpravodajske agentury JPP je situace
nepatrne odlisna: toto "volne misto" by se melo nachazet v nejakem
automobilu, jehoz majitel se rozhodne tam jet a da mi echo, ze v pripade
dohody by zminene volne misto mohlo byt ucineno nevolnym s pouzitim me
osoby coby znevolnovadla.

   Jinymi slovy, a mozna trochu srozumitelneji: me auticko tam nepojede,
ale pokud by se nasel nekdo, kdo by tam jel, pridam se. Cestu po Vidni
si snad jeste aspon trochu pamatuju.