[Square] fotky z Danska

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Červen 11 16:04:04 CEST 2007

No lidi tam bylo asi 800-900 jestli jsem to spravne
pochopil, asi 500 danu, dale hlavne svedi, nejaky anglicani
a tak...

Jo ten komplex to je z Hillerodu jeden z kralovskych palacu
vcetne kralovskych zahrad.

A to na fotce cislo 112 je Jerry Story, Tony Oxendine, Paul
Bristow a ja :-))

Jinak delal se tam jakysi zapis do guinesovky a tancovalo se
v ulicich v centru Hillerodu, bylo tam bratru 20 a vic
repraku, calleri tam jeli na hasicskym aute

Jo a teste se na videa. Stoji za to !! budou ? brzy

Pyro