[Square] fotky z Danska

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Červen 20 16:22:28 CEST 2007

Ale rozpadali, budu pridavat dva pattercally ale zatim nevim
jak a cim je zmensit, jeden ma pres 10 minut a oba dva kazdy
kolem 200 MB v mp4.potrebuji z nich udelat do 100 mb a do 10
minut aby tam sly dat
kdo poradi?
Pyro