[Square] Fotky z Danska II

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Červen 20 20:10:37 CEST 2007

No a jelikoz to neni uplne presny, dovolim si maly kviz...

Z CR prijelo (priletelo) celkem 8 lidi.
z toho bylo 7 tanecniku. 8 clovek z CR nebyla tanecnice ani
clenka ZOOMB. Nikdo nebyl tehotny :-)aspon myslim... Kdyz se
mne ptala jedna z poradatelek, kolik prijelo tanecniku ze
ZOOM.B. rekl jsem po pravde ze 8 a jestli se nepletu,
postavili jsme i ZOOMB ctverylku. Jak je to mozne?
Bedo nenapovidej !

Pyro

PS. A komu by se videa zdala moc stupid dance, berte v uvahu
to sileny horko...