[Square] Srdecne pozdravy z Ruska

Scobak scobak na zoznam.sk
Čtvrtek Březen 15 14:43:13 CET 2007

Jmenuje se Olga, je ji 35 let, tancuje od roku 2001, v roce 2004 byla
graduovana na mainstream. Byla na navsteve v klubech v Norimbreku,
Konstanci a Schwabish Hallu.
Pracuje v instituto ruskonemeckeho pratelstvi, predtim byla ucitelka
nemciny. Svobodna. Pozdravuje vsechny nase tanecniky.
Jejich klub v Petrozavodsku se jmenuje Onego Wave Dancers, schazi se jich
pravidelne asi dvacet, jejich caller se uci. Tancuji basic a mainstream.
Dalsi kluby v Rusku jsou v Pskove a St. Petersburgu.

Dnes jsem jedne nasi tanecnici ukazoval stranku eaasdc. A nahodou jsem si
kliknul na seznam zemi a vidim: Rusko. Nedalo mi. Nikdy jsem nemluvil se
zivym ruskym SD tanecnikem. SD v Rusku pro me byl vzdy pouze legendou. Tak
jsem zvedl telefon a zacal vytacet. Obvolal jsem tri cisla, ve trech
ruznych klubech, nez to nekdo zvedl. Olga. Zbytek vite.
http://deutsch-russische-square-dance-freunde.de/index.php?
option=com_content&task=view&id=19&Itemid=36

Poslal jsem ji linku na Karolinu a mozna od nich prijde pozdravny dopis.

Jirka Scobak
P.S. Zjistuji, ze moje rustina je priserna.

Si muž? A chceš porozumieť ženám?
http://www.lesk.sk