[Square] Convention

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Středa Květen 2 10:53:44 CEST 2007

No to me tesi, ze nekdo vyslovil tu myslenku, kterou jsem se snazila podvedome vsem vnutit. Prijde mi take lepsi a jedine reseni bourace ze ctverylek bez kompromisu vyhodit, nebo poslat na nizsi level (ikdyz vsichni jiste zname jeden priklad, kde je jedno, na ktery level se dana osoba postavi, protoze to je nejen o tom, ze nezvlada figury, ale take o tom, ze zcela ignoruje tanecni tempo a jede si v pohode zhruba polovicni rychlosti, takze neni sance.....). Ja vim, ze calleri ze me nebudou mit radost, ono neni jednoduche nekoho opravdu vyhodit, sama nevim, jestli bych neco takoveho svedla, ale jejich vysostnym pravem a temer svatou povinnosti je toto udelat a moc prosim za vsechny dobre i prumerne tanecniky, aby se to na akcich, hlavne na tech mensich, stavalo.  A je-li mozne, aby jeden clovek zpusobil, ze dalsich 7 radeji na akce prestane jezdit, aby se jim uz nic podobneho nestalo, rekla bych, ze tady by etika mela jit stranou. Usetri se nervy callerum i tanecnikum.
Gabi