[Square] Convention

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Středa Květen 2 15:16:05 CEST 2007

 Ahoj,

 koukám, že přituhuje. Já osobně bych tu výsostnou povinnost někoho vyhazovat ze čtverylky neházel na callera. Caller je na akci zpravidla námezdným bavičem, nikoli vyhazovačem. Toho vyhazovače by asi měl zajistit organizátor akce.

				Honza Alnagon Beran

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz]
Sent: Wednesday, May 02, 2007 3:09 PM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Convention

Asi to opravdu po dobrém nepůjde. Přiznám se, že na Open Airu na Convention jsem ukončila jednu čtverylku v půlce workshopu. Když jsme se po čtvrtém rozpadu marně stavěli do řady, sama jsem to odpískala. Tanečníci byli naštvaní, ale kolem stáli diváci a bylo to na ostudu pořád stát. Pět lidí už se utáhnout nedá. Hanče