[Square] Děkuji Otovi

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Pátek Květen 4 08:07:23 CEST 2007

Ahojky,
mozna je neco poucne, ale co to videt i z nasi stranky?

> Od: eva.vondrackova at nemlib.cz
> Datum: 04.05.2007 07:48
> Předmět: [Square] Děkuji Otovi
>
>Já bych jen ráda poděkovala Otovi Kverkovi, číst diskuze je skutečně
>poučné. Jen se divím, proč nejsou
>rovnou zváni na akce pouze "elitní" tanečníci. Eva Vondráčková

Myslim, že někdonepochopil předmět diskuse. Zkusíme polopaticky:
Předpoklad: Jsem tanečník a jedu na akci. Chci si zatančit.
1) Kdyz chci tancovat s lidmi, kteri toho umi mene, zajdu si do haly, kde je to umozneno. Tam mam i kamarady, kteri netanci tak dlouho jako ja, tam tancim se "zacatecniky" a snažím se pomáhat.
2) Kdyz si chci zatancovat sve maximum, jsem v hale, kde je to umožněno, a tančím co mi síly a mozek stačí. Nechám si pomáhat od lidí, které přek každým tipem upozorním, že daný Level tančím krátce a že si nejsem příliš jist.
3) Pokud si chci popovídat s někým na vyšším levelu, než na který mám, nebo se jen podívat jak to vypadá, přijdu, posedím, popovídám, ale NETANČÍM ! Protože bych to ostatním KAZIL !

Jsou jasné tyto body? Mám právo být naštvaný na tanečníka, pokud se potkáme v přístupu 2 na mém levelu, a on zlikviduje svým blouděním a špatným tancem půlku čtverylky na zcela jednoduchých kombinacích? Proč bych měl lítat po čtverylce a rovnat další 4 lidi, když mi za mikrofonem calleruje caller se zatraceně dobrými a zajímavými kombinacemi? Já si je chci užít ! Proč zatímco se vedlejší čtverylka směje nějakému callerovo vtípku já musím někoho rovnat a tohle mi unikne?

Jak by se tvářil Ota, kdybych mu vlétnul do čtverylky, uměl jen Zuzanu, během vysvětlování tance nedával pozor, neznal figuru Grand square a pak bych mu to voral a voral? Byl bys štěstím bez sebe, že jsi potkal někoho nového, mladého, perspektivního, ale tanečně zcela nesnesitelného?
To by mě opravdu zajímalo :-)
Přeji pěkný den
Benitto