[Square] Uzavrene ctverylky

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Pátek Květen 4 10:04:53 CEST 2007

 Ahoj,

 zajímavá varianta. Jen tu vidím problém: pokud nejsem schopen tvrdit člověku přesvědčenému, že tady a teď smí tancovat, že nemá pravdu, protože ho musím tahat (a že jsem kompetentní to posoudit), jsem schopen přijít do čtverylky lidí, kteří strašně chtěj tancovat spolu a někoho z nich vystřídat? Nemluvím o právu, ale o tom, zda na to mám nervy, žaludek, hroší kůži, nebo jaké orgány se do takhle komplikovaného úkonu investují.

 A druhá věc: co když tímhle způsobem začne střídat ten bourač?

			Alnagon

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of Lucie Libovicka
Sent: Friday, May 04, 2007 9:55 AM
To: Konference o Square Dance
Subject: [Square] Uzavrene ctverylky

Ahoj tanecnici,

padlo hodne nazoru na uzavrene ctverylky, ale mozna mi v diskusi jen uniklo jedno reseni.

Rozpada-li se mi neustale ctverylka,  vedle tanci "elitni ctverylka" a ja si chci take zatancovat, co najit odvahu a pred dalsim tipem pozadat "elitni" ctverylku" o stridani? Kdyz to udela vic paru, treba se vytvori dve "elitni ctverylky" atd. a bouraci maji smulu....

Lucie