[Square] Uzavrene ctverylky

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pátek Květen 4 11:13:06 CEST 2007

Asi dojdeme k tomu, že žádná z navrhovaných možností není ideální. Já jakožto tanečnice (jak stále doufám) v lepším průměru, ovšem ne v tom elitním, který prostě z 99% chyby NEDĚLÁ, mám za to, že nejsem zrovna tichá a stydlivá, ale když se postaví elitní čtverylka, která se odmítá hnout ze svých pozic, netroufnu si někoho požádat o vystřídání a přijde mi to ponižující, takové to "já vím, že nejsem ten, kterého jste si vybrali do své elity, ale mohla bych si přesto u vás prosím prosím zatancovat?" A když už se to povede, tak aby se mi pak třeba stalo, že zrovna budu mít  nějaké to window a oni si pak řeknou: "to jsme to chytli, ještě sem tak někdy někoho pustíme". A jak již bylo řečeno, většinou bourači co sami nepoznají, nebo jim nevadí, že jsou bourači, budou zřejmě mít i víc kuráže než já se do té čtverylky zkusit dostat. A když se ocitnete v mé situaci alá probrané figury, ale ještě ne úplně zvládnuté kombinace, nemůžete se to doučit jinak, než tancovat a tancovat. A aby se tak mohlo stát, musí mě nejdřív do té čtverylky někdo alespoň občas pustit. To je to jediné co jsem chtěla říci už na začátku. Bouračům mohou ti odvážnější říci svůj osobní názor, nebo mohou ze čtverylky po příchodu bourače demonstrativně odejít, ale jinak moc obrany nevidím.
Všem kteří budou ochotni a schopni jakýkoliv boj s bourači zahájit jinak, než držením elitních čtverylek, držím palce a budu se s vámi těšit na setkání na některé další akci.
Mějte se
Gábi