[Square] Pohled zvenci

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Pondělí Květen 7 08:23:36 CEST 2007

Malý Miloslav 340220 wrote:
> Lidi, rozcilujete se tu kvuli nazorum, ktere
> obcas mistr Kverka predhodi. Proc vlastne?
> Ja si myslim, ze podobnych stouralu bychom
> tu potrebovali mnohem vice. Ono vubec neni
> na skodu vedet, jak se na nas divaji lidi
> zvenci, z jinych druhu tancovani.

   Milo, nezlob se, ale tady jsi mimo misu i ty. Nemam nic proti tomu,
videt, jak nas vidi lide zvenku, ale dost me vytaceji lide, kteri
rikaji, ze bychom meli prestat delat to, co delame, protoze je to zcela
zcestne.

> Proste se
> s tim musime smirit - uz davno nejsme pupkem
> tanecniho country sveta.

   Ale s tim asi vetsina z nas nema problem.

> Jako priklad toho bych uvedl stranky pardubicke
> Ryengle (www.ryengle.cz), ktere jsou jakymsi
> informacnim centrem pro country tancovani.

   No vidis, a ja bych nas tam ani nehledal. Proc? Protoze konec koncu
ctverylky jsou pozustatkem salonnich tancu od videnskeho dvora - a
presto by asi nikoho z nas nenapadlo hledat SD mezi skupinami
provozujicimi tento typ tancu. A to uz nemluvim, ze i do te Vidne
ctverylky prisly z ceskych (pseudo-)lidovych tancu - a ver mi, ani mezi
lidovymi soubory neni SD prilis znamy.
   Chapu, ze mame k country hodne blizko, ale podle meho nazoru je SD
samostatna vyvojova vetev.