[Square] názor

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Květen 7 11:59:37 CEST 2007

> Ne, ze bych s tebou nesouhlasil, ale muzu mit dotaz? Na vsechny, ne jen na
> tebe.
>
> Je tady nekdo (krome Mily), kdo nekdy nekomu rekl, ze je bourac? Nebo ze s
> nim nechce tancovat? Rekl nekdy nekdo nekomu, ze by se mel nad sebou
> zamyslet? Jmenoval vubec nekdy nekdo na teto konferenci nejakeho bourace?
>
> Troufam si tvrdit, ze ne. Je to totiz moc na ostri noze. Nikdo se nechce s
> nekym dohadovat, vyrobit si nepritele nebo sam sebe exkomunikovat.
> Staticka ctverylka je pak zrejme logicke, ne tak bolestive reseni.

Ale jiste Davide, ja tady jsem. Na akcich se uz moc neobjevuji, ale tvuj
dotaz je formulovan bez casoveho omezeni: "Udelal to nekdy nekdo?". A v tom
pripade se tedy halsim. Kdysi, kdyz jsem se po akcich vyskytoval casteji
(lepe receno byl na vetsine SD akci u nas) jsem se snazil peclive dbat na
to, aby tanecnici z meho klubu nelezli na to na co nemaji. Kdyz jsem nekoho
z nich videl v hale kde se tancoval level nad jeho moznosti, ihned jsem jej
upozornoval. A pokud jsem jej nedejboze videl primo ve ctverylce (to se
nestalo moc casto, ale priznavam ze obcas ano), tak ten clovek ode mne
dostal skutecny a nefalsovany sprdunk, pojeb... no rikejme si tomu kazdy jak
chceme. V pripade ze se mi postestilo dotycneho videt postaveneho ve
ctverylce jeste pred zapocetim tance, tak jsem jej nemilosrdne vyhnal (byt
jsem do te ctverylky sam nepatril) a snazil se do ni postavit sam, nebo
vhodneho nahradnika. Mila si mozna vzpomene na jeden pripad z Liberce....
Zajimave je, ze co si tak vzpominam, tak on si do te ctverylky tenkrat
stoupnul, ale me jednani pote "nalezite" zkritizoval.

Vuci lidem kteri nejsou cleny meho klubu jsem se vzdy snazil byt
trpelivejsi. Ja si totiz myslim, ze prvni linii vyhazovacu by totiz opravdu
meli byt klubovi calleri, kteri dotycne nejlepe znaji a meli by mit i
prislusnou autoritu. Samozrejme  tenkrat nas na akce jezdilo vic a
pritomnost kluboveho callera na akci nebyla zarucena, ale celkem
pravdepodobna. Presto, tusim ze dvakrat jsem se neudrzel a vyhnal ze
ctverylky "neznameho".

Ale to vsechno uz je tak strasne davno....

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz