[Square] názor

Martin Podlaha pavouk na square.cz
Pondělí Květen 7 12:30:50 CEST 2007

Takhle jsi to videl ty, chapu. Jak jsem tu napsal, ja jsem se snazil
fungovat jako policajt na vlastni tanecniky a ti dalsi ke mne nepatrili a i
tam (minimalne nekteri) meli sve klubove callery. Muzeme vest debatu o tom,
ktery uhel pohledu je spravnejsi... ale to asi nema smysl.

Martin "Pavouk" Podlaha
pavouk at square.cz

----- Original Message -----
From: "Malý Miloslav 340220" <MalyM at dpp.cz>
To: "Konference o Square Dance" <square at square.cz>
Sent: Monday, May 07, 2007 12:14 PM
Subject: Re: [Square] názor

Uz si vzpominam. Vyhodil jsi ho opravnene a s tim
vyhozenim bych i souhlasil. Ale zpusob jakym jsi
ho vyhodil prilis ferovy nebyl - s Hopsankem
melo jit ven dalsich pet lidi, kteri na tom byli
hure. Jenze Hopsanek byl neoblibeny, takze byl
snadnou obeti - kdyby si to udelal ve stylu
vsem stejne, padni komu padni, ani bych nepipnul.
Jenze na to sis netroufnul. Takze me to pripadalo
jako pekna sprostarna. I kdyz jsi mel pravdu.

Miloslav Maly