[Square] Zjištění

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 7 13:51:21 CEST 2007

No jo, se nudíme, tak si tady píšeme o nesmrtelnosti chrousta...... Ba ne, myslím, že už jsme se všichni vyčerpali. Mám talent vyvolávat bouřlivé diskuse, ale těší mě, že jste mou poznámku nenechali bez reakce a několik zajímavých názorů se tu určitě našlo. Minimum čeho jsem chtěla dosáhnout je že bude více lidí, co si této problematiky začnou všímat, abychom si mohli více užívat i toho života tanečního...
Gábi