[Square] Zjištění

Gabriela Javůrková gjavurkova na centrum.cz
Pondělí Květen 7 16:11:26 CEST 2007

Mas pocit, ze jsem se do te diskuse malo zapojila? Nevyrkla jediny navrh, jen cekala na vyjadreni ostatnich? A mne se zdalo, ze uz jsem toho napsala az az a ze bych toho mela nechat. Kdybych vedela co s tim a mela moc to udelat, tak jsem to davno udelala a nikdy se to sem na konferenci nedostalo.  Prislo mi ze to je docela globalni problem a nebylo by spatne, kdybychom se pokusili spolecne najit reseni.
Gabi