[Square] Rainbow - Bula Ericsson

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Květen 14 09:25:07 CEST 2007

Ahoj,

pokud vam jmeno letosniho zahranicniho hosta Rainbow mnoho nerika a
rozhodujete se, zda koupit zajice v pytli a jit si na nej zatancovat,
doporucuji vam udelat to. Bula patri se svou vice nez dvacetiletou
callerskou praxi mezi nejzkusenejsi (a nejpopularnejsi) svedske callery,
hodne jezdi po Evrope, vede callerske skoly a seminare a vydava desky
(drive jako producent Sting Records, dnes ma vlastni vydavatelstvi Marble
Records).

Osobne jsem ho zazil vloni na Jamboree v Nemecku, a soude podle celkeho
poctu ctverylek, ktery v sale po celou dobu jeho ucinkovani byl, jsem si
Bulovy kombinace a show uzival nejen ja :-=)

Mimochodem, letosni Rainbow neni jeho prvni navstevou u nas - pred
nekolika lety vyuzil sve sluzebni cesty do Prahy a calleroval na klubovem
veceru Country Farrow. Mozna tedy alespon pro nektere z vas bude znamou
tvari...

Na videnou o vikendu,

 				Tomas "Doug" Machalik