[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Úterý Květen 15 12:17:25 CEST 2007

> Na PACkach mame budicek v 8:00, zacatek tancovani v 9:00.
> Tohle je trochu sadisticke, ale na vyukove akci i docela
> pochopitelne, na bezne tanecni akci bych jako tanecnik byl
> hodne protivny. Nejak si neumim predstavit, ze by me
> poradatel budil, abych se sel byvit ve chvili kdy me se chce spat.

No kdyz to budes vedet vcas treba z letaku, tak budes mit
svobodnou volbu, zda na akci vyjet nebo ne. Pokud prijedes,
pak to bude znamenat ze s nastavenymi pravidly souhlasis
a nebo ze sis zajistil vlastni ubytovani.
Je to jen o nastaveni pravidel a o tom ty pravidla zverejnit.
Coz je nas pripad v nemecku - chceme levne ubytovani v hale?
Chceme, tak se prizpusobime. A nebo pujdeme do hotelu, coz
je na nase pomery docela pekna palka.

> [...]
> podiem a caller by sledoval pouze je - tedy reagoval by na ne
> a to, ze se opozdilci nekde vzadu treba rozpadaji by proste ignoroval.
> Mel bych jednu malou poznamku. Stavis callery a tanecniky do
> stejne pozice, ale tak to neni.
>  - Caller je poradatelem najata pracovni sila (otazku odmen
> bych tady neresil). Na flyeru je uvedeno kdy, kde, a co
> calleruje. To je zavazna informace, kterou poradatel nabizi a
> na zaklade ktere se tanecnici rozhoduji zda prijedou nebo ne,
> a pokud prijedou zda budou tancovat to ci ono a jak dlouho.

Ale to se prece nevylucuje. Caller na svuj blok prijde a kdyz se to
sejde, bude se tancovat. Kdyz se to nesejde do urcite doby, proste
se ten blok zrusi. Staci ty pravidla takhle nastavit a dat to
obecne vedet. Moznost osobni volby tim nebude nijak narusena.
Zkratka prijdou ti, kdo prisli vcas, ale nestacilo to na ctverylku.
Ale i pro ne je to mozna lepsi, nez aby cekali 3/4 hodiny, jetli
nekdo prijde a pak si 15 minut zatancovali. Tohle cekani na ctverylku
je otravnejsi pro tanecniky nez pro callera.

>  - Tanecnik je clovek, ktery si svou zabavu plati formou
> badge. Vzhledem k tomu, ze vsichni tanecnici plati stejnou
> cenu badge, tezko muze delat poradatel rozdil v pristupu k nim.

Kazdy caller si stejne hleda nejakou ctverylku, podle ktere se ridi.
Tak by si vybral tu, ktera prisla vcas. Byla tady diskuze na
tema staticke ctverylky. A ja nevidim duvod, proc by si tanecnici
nemohli rici - prisli jsme vcas, tak si chceme zatancovat,
tahle ctverylka nam vyhovuje, zustaneme v ni celou dobu. A jsme
na miste, kde je dobre slyset, tak se odtud nehneme. A vubec by me
nepohorsilo, kdyby si tam i ty zidle prinesli, aby si ten svuj flek
uhlidali. Kdyz prisli vcas, tak at si vyberou, proc ne? Me osobne
by to nevadilo. Proste ve stylu kdo pozde chodi, sam sobe skodi.

> K budickum bych dodal jedinou vec - i kdyz nefunguji na 100%,
> funguji dost dobre. A nejen na PACkach.
> Byl jsem na mnohych akcich v zahranici, kde se prespavalo v
> tanecnich prostorach a poradatele nas v 8:00 obchazeli a
> upozornovali, ze v 9:00 musi byt vse vyklizeno. Nebyl to
> zadny problem.
> Verim, ze to neni problem pro lidi kteri spi v tanecni hale -
> ti s takovym resenim musi pocitat, ale pokud spim jinde???

O tomhle se ale nediskutuje - klidne si prospi celou akci.
To je Tvoje vec. Jenom by ale nebylo na skodu kdybys vedel, ze
v pripade ze tam prijdes v pulce bloku, tak budto to bude
odpiskane, protoze se neseslo dost lidi, a nebo, pokud se jich
sejde az moc, akusticky lepsi mista budou po celou dobu
toho bloku jiz obsazena, protoze je zabrali vcas prichozi.

> Pro me je treba informace, ze se spi jen v tanecni hale
> jednoznacna. V takove chvili o takove akci prestavam uvazovat
> automaticky - nezajima me.
> Hezky den preje Petr Hron

To je Tvuj vyber, ktery nikdo nezpochybnuje.

Miloslav Maly