[Square] Pozdni prichody na tancovani?

Miloslav Malý mm na chello.cz
Úterý Květen 15 16:44:38 CEST 2007

> Ach jo, typicke "silacke" reseni, v praxi nedomyslene. Ale kdyz
> ono tak dobre
> zni, jak to vsem "natru". Napadlo Te napriklad, ze by to mohli
> udelat opacne?

Jo, i to by se mohlo stat. Ale verit tomu muzes
snad jedine Ty. A dost pravdepodobne tomu neveris
ani Ty.

> Domluvi se ctverylka a prijde o pet minut pozde rovnou postavena
> a tech sest
> zoufalcu cucicich tam, protoze prisli vcas, budou jen smutne koukat?

No, snad by si se zase mohl na nejakou akci
podivat. Pak by si neco podobneho nenapsal,
byt teoreticky to mozne je.

> Tyhle silacke reci ja tak zboznuju...
>
> Milan Vancura

Zboznuj si co chces, to je Tvoje vec. Ale pokud
by si nejaka vcas dosla ctverylka zabrala vyhodne,
dobre ozvucene misto v jinak spatne ozvucenych
telocvicnach a odmitla ho opustit s poukazanim
ze prisli vcas, ja bych jim proto nenadaval.
A kritikum bych rekl, ze mohli prijit vcas.

Diskutovalo se tu na tema staticke ctverylky -
duvodem jsou obvykle zaskodnici. Ale docela klidne
by to mohlo byt i z tohoto duvodu. Ostatne ono
uz k tomu taky doslo.