[Square] Bityska

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Úterý Květen 15 18:08:09 CEST 2007

Gabriela Javůrková napsal(a):

> A napor u bufetu pul hodiny po zahajeni programu je zrejme o tomtez jako
> Milova pripominka, ze vrchol vseho je, kdyz se statickym na zidli musi
> stat caller, protoze tanecnici se trousi, jak je napadne a u malych akci
> vznika problem s nedostatkem lidu. Toto je ovsem asi opravdu
> neresitelne. Leda by rano probehl hromadny budicek (budic by mel mit
> ovsem stit proti ruznym letajicim predmetum)

    Hromadny budicek na Bitysce pochopitelne funguje. Na rozdil od
Milova vysoce potmesileho "Detatka, vstavame" se ale odehrava ve velmi
decentni rovine - formou specialne sestaveneho hodinoveho hudebniho
bloku pusteneho tak, aby ho bylo slyset do spacich mistnosti.

> a pak by mezi programy musely byt cca pulhodinove prestavky, kdy jedine
> bude bufet otevren, jinak by musel mit zavreno. Poradatele by meli urcite
> radost. Vsichni by mohli tancovat. Ovsem tanecniku by zrejme ubylo...-:))

    Never tomu; kdyz jsem zacal jezdit na Bitysky, fungovalo to tak, ze
v dobe, kdy se tancovalo, ja jsem si cetl nejakou knizku, a Michal s
Dominikou tancovali. Uderila prestavka, a kdo mel ruce, nohy a neco
spolecneho s poradanim te akce, skocil do bufetu, abychom zvladli napor
"smecky hladovych". Po deseti minutach prestavka skoncila - a vsichni
sli tancovat.
    Nevsiml jsem si, ze by od te doby, co jede bufet i v dobe tancovani,
ucastniku vyrazne pribylo.