[Square] (square)

Malý Miloslav 340220 MalyM na dpp.cz
Čtvrtek Květen 17 14:58:00 CEST 2007

Ale to mas jednoduchy - tech duvodu je vic.

1) je lepsi tanecniky upozornit, ze zitra nebudou stihat
a ti, kdo jsou soudni na to slysi
2) Prostory na nocni radeni nejsou dostatecne oddeleny
na to, aby nebyli ruseni ostatni - ono staci kdyz si
lidi na chodbe rozsviti a sviti do spacich mistnosti
3) Nekteri lide rozjareni z nocniho rejdeni bez problemu
vpadnou do spacich mistnosti a jeste se tam nahlas bavi,
cimz rusi ostatni. Stiznosti na to bylo dost
4) Mnoho lidi za sebou neni schopno pozhasinat. No a ten
najem je tak nizky, ze by se celkem opravnene proti tomu
mohli ozvat namitky, ze cela skola sviti az do rana.
5) Uz Ty namitky zacinaji byt ze strany vedeni Petrovic.
6) Nemame nikoho na nocni hlidani, hlidam tedy
sam a protoze i ja potrebuji byt trochu odpocaty, tak to
po urcite dobe ukoncuji. Cca ve tri rano, nekdy i drive.
7) Tohle je snad posledni skola v Praze, kde je mozne
ziskat levny najem, tak proste tim dlouhym nocnim
svicenim nenasirejme ta nova kostata, co se dostala
do vedeni Petrovic a snazi se ukazat jak dobre metou.
Jsme hodne na rane. Maji vyhrady vuci skole, ze je malo
vydelecna (maloktera vydelava tolik, ale jim to nestaci)
a hledaji jakykoliv duvod se predvest.
Staci, ze si nekdo rozsviti chodbu a pujde zrovna kolem
nejaky blbec ze zastupitelstva a muze byt ohen na strese,
ze ve tri rano sviti cela skola.
8) Soucasna reditelka uz to vzdala, na jeji misto nastupuje
jiny clovek, udajne mene vstricny.
9) Prosba k Country Farrow na tento vikend - budte opatrni,
snazte se nam to tam moc nepo......