[Square] dotaz

FrankVlcek na seznam.cz FrankVlcek na seznam.cz
Neděle Listopad 11 23:00:22 CET 2007

lHallo everybody who knows,

v Kalendari akci jsem precetl:

6. - 8. 6.   6. Víkend s Bellsem a Olympiáda v Beaver City, Bells Brno, Strážek u Tišnova; EB, B, MS, PLUS, (A1?), pouze placatý na přání;

Vrta mi brouk v hlave a neda mi spat: co je to "Placaty A1" ? A jeste k tomu pouze na prani!
Budto je tam chyba tisku, nebo mi ten Czestin po ctvrtstoleti pobytu v nemeckem prostredi unika do nenavratna. Nebo nedajbooze Alzheimer?

Sorry, ze je to out of topic, ale stejne tu ted neni zadna poradna diskuze.

A jo, jeste jsem chtel   p  o c h v a l i t   Rostu, Michala, Gabinu, sourozence Valtyniovy, a jako vzacne hosty Zuzanku a Kaju za krasny RD weekend - bylo to super!!! Hodnotim velice, ze to tentokrat Rosta nebral hopem, tedy moc rachle, ani ostatni cueri to s mnozstvim novych figur neprehaneli, takze se to dalo zazit bez gulase v hlave.
Bohuzel byla tato Bityska V Bystrci asi posledni, sotva  jsme si na to prostredi zvykli - uz se zase tyto skvele RD nalejvarny musi stehovat do Hic Sun Leones. ( A PACka se take stehuje do neznama...same Hiobsbotschaften, pardon, Jobovky se  cesky rika, myslim).

Takze to see you in a Square na PACce Dolnich Brezanech mezi Jesenici a Zbraslavi a na nove RD nalejvarne pro (i ty vecne jako ja) zacatecniky v Jirikovicich u Brna!

Frantisek

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach