[Square] Chisel Student Party - prirucky s definicemi figur

Tomas Machalik doug na square.cz
Středa Listopad 14 14:23:10 CET 2007

Ahoj,

pokud mate nekdo zajem o prirucky s definicemi figur programu Basic a
Mainstream, ktere vydal Frantisek Vlcek, mam jich jeste nekolik na prodej.
Budu je mit s sebou na Chisel Student Party, cena za kus je 50 Kc.
Chcete-li prirucek poridit vic, dejte mi, prosim, vedet predem, at jich
muzu vzit dostatek.

Chtel bych take poprosit callery, z jejichz pripravek se na Chisel Student
Party nekdo chysta, aby mi dali vedet, ktere figury jejich tanecnici umi
ci neumi (predpoklad: prvnich 23 figur + Dive Thru a California Twirl),
aby se ucinkujici calleri mohli patricne pripravit.

Diky, mejte se hezky,

 					Tomas "Doug" Machalik