[Square] PAC

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Listopad 19 17:39:13 CET 2007

No co se tyce tanecni urovne, resi se to stale a je to neresitelne.
Narovinu pokud by melo platit to, ze na level si muze stoupnout pouze
ten co zna dobre ten nejblize predchazejici ( z cimz bych souhlasil )
tak by to znamenalo, ze by se u nas tancoval easy bejzik a pak nejspis
az A1. Je hezky to hodit na domaciho callera ovsem z vlastni zkusenosti
vim ze i tak je to tezce resitelne. Nejvetsi paradox je situace kdy
spatny tanecnik nizkeho levelu nejen ze tancuje o dva stupne vys ale
jeste na tuto uroven " vytahne" nekoho dalsiho.
Co se tyce te prisnosti nekolik prikladu
... s jednim narocnym callerem jsem resil kdysi situaci kdy si tanecnik
neustale stoupa na level na ktery nema a do jedine ctverylky ktera se
tam mohla postavit protoze 16 lidi nebude.pokrcil rameny
... jeden prisny caller kdysi vyzval tanecnika aby se nejdriv doucil
predchazejici level a tento tanecnik odvetil ze ho uz umi :) ze uz ten
vyssi tancoval no a tanecnik zustal
....tanecnik na akci soustavne boural ctverylky a kdyz jsem ho temer
verejne napadl, ozval se jiny tanecnik ktery tvrdil ze tento ma asi jen
den blbec ze jinak tancuje o par urovni vys a dobre
... tanecnik ktery na akci bezne boural i na jednoduche callery nejnizsi
levely si stoupl na jeste vyssi DBD a pote co jsem ho serval co si tam
stoupe kdyz neumi figuru typu trade a run odvetil, ze tancuje jeste vyssi
...... no a pak je tanecnik, ktery podle tvrzeni  tech kteri ho znaji
dany level umi, jen je "priserne pomalej "

A co s tim? Pokud budeme vyzadovat graduaci z o jeden stupen nizsi
urovne, ja nestostanu mozna ani graduaci z plusu ( ze Bedrichu? :))a
nekdo jiny se slabou znalosti B ji mit bude jen proto, ze si callel
nedovoli mu ji nedat...

Jasne, je to o soudnosti. jenze pokud to bude o soudnosti, tak soudny
tanecnik si na to nestoupne a ten nesoudny ano, cimz bude mozna jeste hur

Dalsi reseni je sice proti SD etice, ale asi ji brzy zacnou tanecnici
pouzivat - odejit z jiz postavene ctverylky

A na zaver abyste vedeli ze v tom nejsme sami... Daval jsem na net jedno
video z danske konvence a nekdo mi k tomu pripsal jako komentar krasnou
vetu...doporucuji tanecnikum aby se vratili do pripravky :) slo o vic
ctverylek, A1 level a problemy s basicem :)

No a k te druhe veci... dotycni jsme jiste predpokladali ze se jedna o
ukol z minuleho tydne, ktery se pred hodinou smaze, stane se...

Super ze bude pristi packa na stejnym miste a to nejen kvuli te cukrarne :)

Fotky budou brzy na strankach Bellsu, ted trochu nestiham

a diky za prima akci vsem

Pyro

HOJKA Jiří napsal(a):
> [...]
>
> Tak proč tedy tentokrát selhaly? Beru tvoji reakci jako povzdech nad tím, že se nám něco nepovedlo a jako chybu, kterou bychom měli dopříště napravit. Tak přijď znovu v lednu na PACku abys viděl, jestli se nám to povedlo.
>
> Ten tanečník, který zkazil přípravu učiteli češtiny, samozřejmě provedl neskutečnou hloupost, které teď lituje. Přesto mi přijde docela zbytečné se o něm hrubě vyjadřovat na takovémhle fóru.
>
> No a na závěr jedna dobrá zpráva. Momentálně máme dojednáno, že můžeme s touto školou nadále počitat.

til za svoji zabavu a  nebavi mne tahat lidi po ctverylce, nebo na ne pokrikovat, protoze nejsou schopni utvorit radu. Verim, ze mnozi se mnou nebudou souhlasit a tak.