[Square] Moravia Line

h.malcova na o2active.cz h.malcova na o2active.cz
Pondělí Říjen 15 11:00:02 CEST 2007

Tento víkend se uskutečnil další ročník lajnového tancování Moravia Line v Polničce, který tradičně organizovali členové Community Dancers z Brna. Letos nové choreografie vyučovaly Dani a Jutta z OMCD Straussberg a několik moderních choreografií naučil i Tom z Louisiany Písek. A musím říct, že ten letošní víkend byl opravdu rekordní. Nejen počtem a stylem naučených tanců, ale hlavně počtem účastníků. Každý rok přijíždí 70 až 80 lidí, ale letos jsem poprvé viděla zděšení v obličeji Džejn (kam s nimi?), když se zaplněné řádky registračky ustavily na čísle 151!!! Taky jsem poprvé za celou svou taneční kariéru slyšela větu "ježkovy zraky, doufám, že už nikdo nepřijede". A to v ten stejný víkend probíhal festival Dvorany v Praze a výuka LD v Brně (Medvěd a Pavel Lhotský). Musím říct, že tato akce byla fantastická - atmosféra, kamarádi, skvělý bufet (díky holky), jednotlivé tance i odpočinek při klasickém country, kdy parket byl zaplněný stejně jako při výuce LD. Z toho je možné po
znat, že LD se rozmáhají a spousta tanečníků jak profi tak amatérů jim přichází na chuť - jak choreografiím kovbojským, tak modernějším.
Všem do Brna i účastníkům vzkazuju - díky za akci a díky, že jste přijeli,  go on a ať se daří.

Hanče Malcová