[Square] Program Convention - vas nazor?

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Pátek Září 7 08:25:34 CEST 2007

 Ahoj,

 já docela souhlasím s Jirkou, že SD a RD jsou v našich krajinách takřka nerozluční spojenci a několik kombinovaných bloků Convention nejen snese, ale dokonce možná i žádá. Jen bych se chtěl zeptat, má nějaký reálný důvod střídat Round téměř ve všech dělených blocích s Plusem?

			díky
				Alnagon